پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
انعقاد قرارداد 250 میلیارد ریالی با صنعت فولاد

انعقاد قرارداد 250 میلیارد ریالی با صنعت فولاد

- 1402/08/16

در راستای توسعه بازار و بازارسازی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان، قرارداد انتقالی به مبلغ 250 میلیارد ریال بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک گفت: در راستای توسعه بازار شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان، قرارداد انتقالی به مبلغ 250 میلیارد ریال بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به امضاء رسید.

وی با اشاره به تعریف قرارداد انتقالی که بین صنایع یا ارگان‌ها و پارک علم و فناوری خراسان به نیابت از یک یا چند شرکت فناور و دانش بنیان منعقد می‌گردد افزود: در سال جاری برنامه ویژه ای در خصوص انعقاد قراردادهای انتقالی با صنایع کلان و در حوزه‌های جدید در دستور کار معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: طی تعاملات گسترده ای که با صنایع فولادی کشور به ویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، ذیل پردیس مشترک فناوری صنایع معدنی، در یکسال اخیر اتفاق افتاده، موضوع ورود فناوری‌های استان به این صنایع جزء اولویت‌های پارک علم و فناوری خراسان بوده است.

اخلاقی امیری درباره مزیت های مدل قراردادهای انتقالی تشریح کرد: اعتماد سازی برای کارفرما، تسهیل ارائه تضامین، نظارت پارک بر روند اجرای پروژه و امکان بهره گیری از ترک تشریفات از مهمترین مزایای قرارداد انتقالی برای کارفرمایان و شرکت های فناور است.

وی ادامه داد: پروژه "پیاده سازی سامانه هوشمند مدیریت آب و گاز" با هدف هوشمندسازی کارخانه فولاد سنگان خواف در جهت بهینه سازی مصرف آب و گاز و با تکیه بر ظرفیت شرکت دانش‌بنیان بهپویان امین منتظر و نیز آزمایشگاه دیسپاچینگ انرژی (توسعه یافته به طور مشترک توسط پارک علم و فناوری خراسان و شرکت مذکور) منعقد گردید.

خاطر نشان می‌شود: تفاهم نامه مربوط به این قرارداد در دی ماه 1401 در حاشیه جشنواره بومی سازی فولاد در هتل المپیک تهران منعقد شد و پس از طی مذاکرات فنی و مالی، قرارداد آن در استانداری خراسان رضوی و با حضور مدیرکل سازمان صمت خراسان رضوی توسط ریاست پارک علم و فناوری خراسان و مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان امضا گردید. مبلغ این قرارداد بالغ بر 250 میلیارد ریال و مدت اجرای آن هشت ماه می‌باشد.

دانلود پیوست خبر حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.